Bor du i Kivik eller?

What a day!

Gullefjun har snubblat och fallit under en stor stridsvagn..typ. Han fick åka tut-tut bil till Malmö när jag trodde det var Lund och kom hem som ett paket - undrar om han får olika färger på det gipset också?

Nu ska han vara hemma i två veckor eller två månader och bara lata sig och spela spel - usch, jag tror inte jag är avundsjuk..eller Det hade varit rätt skönt och kul att spela spel i två veckor, men inte i två månader.

Den mannen borde ha ett skrivbordsarbete..men man får nog ta bort hålslaget och gdunken (häftapparat) för dem kan han säkert skada sig på. Ja, utan tangentbord också för han får säkert ström i sig..

Själv har jag lidit igenom denna hattisdag, men har försökt ha skenet uppe, typ läpparna har pekat uppåt emellanåt.

Genomled även några km på löpbandet :(



Min nya dekal på bilen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0