Hata Hata Hata

Ordet hata är ett hårt och kallt ord, men innebörden när det gäller en förkylning stämmer som pricken över i - jag HATAR förkylningar!! Jag har sagt det förr och säger det igen - jag har hellre maginfluensa!

Gårdagen var fruktansvärd, natten jobbig och denna dagen har inte varit fullt så jobbig som gårdagen, men fruktansvärt tråkig. När näsan och ögonen rinner hela tiden kan man knappast göra så mycket mer än ligga.. jag har sett fyra filmer idag :)

Honey 2
Knight and Day
A little bit of heaven
Just Wright

Suck! Tråkigt!
Hoppas jag mår bättre imorgon bitti.

Hörde på nyheterna att folk hade börjat köa utanför Media Markt igår - invigning idag kl.6 och galningarna köar dagen innan - hur funtad eller ska jag kalla det desperat är man då?  Det finns inga extrapriser i världen som skulle få mig att gå dit dagen innan...faktiskt inte ens idag om jag inte varit sjuk - jag väntar med att besöka stället när det har lugnat ner sig.

Nu kallar sängen.


Kommentarer
Postat av: mamma

Krya på dig gumman

2011-11-22 @ 08:23:49
Postat av: Sus

Tack mammis:)

2011-11-22 @ 09:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0