Monsters Inc

Förra veckan då jag satt uttråkad på ett hotellrum och slözappade på hotellrummets tv, råkade jag fastna på programmet "Fråga Olle".  Det är inget program som jag vanligtvis följer - tror dessutom att jag aldrig har sett ett helt program förut. I alla fall så handlade det om GILF.. Grandma I'd like to fuck... En 28 årig man och en 77 årig kvinna - YEAHHH!!!

Jag satt nog mest och gapade av häpnad igenom detta program och tyckte det var ganska motbjudande.. Tanten hade t.om en tatuering på bröstet "GangBangFucker" - ehhh nice!

Så kommer man hem till 8 dragna ungdomar som förbereder sig för utgång och får sen höra att man är en MILF... menade de Monsters Inc... eller :)

Suck! Det är sånt man inte vill höra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0