Slottskonferens

Att leka slottsdam i två dagar var ganska behagligt :)

Vi hade konferens på Ellinge Slott torsdag o fredag, vilket var mycket givande. Så klart mycket tankeverksamhet, men även mycket gott och roligt också.

En rolig sak som hände var att jag fick med mina kollegor på "Jag har aldrig".... hahahahaha
och att man faktiskt kan bada i vallgraven runt slottet - dock slemmig botten och svårt att komma upp, men man kan.. :)

Det har ju oroat mig länge att jag skulle besökas av spöken. Fick konstaterat att en dam går igen på slottet, men troligtvis hälsade hon inte på mig... inte när jag var vaken i alla fall. 

Kan berätta att fredagskvällen tillbringades i soffan med slutna ögon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0