Suck, jag måste bli mer principfast

Principfast eller inte... häromdagen ringde min mobil med ett 08 nummer - oftast svarar jag inte då det nästan alltid resulterar i dåligt humör eftersom jag inte gillar telefonförsäljare. Denna gången svarade jag...principlös eller bara ett snedsteg, men i alla fall var det en förvånansvärt trevlig kvinnlig telefonröst från Swedbank som ville boka in ett finansiellt möte med mig... i slutet av januari. Javisst tänkte jag, skadar ju aldrig :)

Jag ska ha med mig försäkringspapper, orange kuvert, ngn pinkod, deklaration bla bla och bla ha..

Ehh, jag blev plötsligt olustigt trött! Så klart vill Swedbank att jag ska ha alla mina pensionsförsäkringar, alla mina konton osv hos dem - det är ju därför de vill att jag ska hälsa på dem i januari, inte alls för att se om sina kunder så just jag har den bästa och förmånligaste försäkringen eller lånet för just mig, den absolut bästa räntan osv..  30 minuter efter jag lagt på luren var jag fast besluten att ringa återbud, men var hade jag lagt lappen med numret?

Från och med nu tänker jag inte göra fler snedsteg - det finns en anledning till mitt beslut - trevliga försäljare eller inte - jag går ju på allt..
Ett trevligt erbjudande och jag tackar ja på sekunden.

Är du från Stockholm och vill ha tag på mig - maila :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0