Ta det lugnt är min medicin

Japp, fick bekräftat idag att en vecka som den gångna är inte hälsosamt. Vid frukost idag så kom förkylningen!

Jag kan inte annat än säga att utbildningen i Stockholm var givande - mycket givande!
Systematiskt friskvårdsarbete är något som vi hälsoinspiratörer brinner för, men som är svårt att få alla att förstå innebörden av. Nu börjar vårt arbete....

Blossom och Tommy Ljusenius var de två bästa föreläsarna - de inspirerade mig i alla fall.

Gårdagens träningsdag i Tollarp var skitrolig!!!! Tack Bodil för att du fixar!!!

Så har vi då dagens... ja, det började med frukostnysningar, mötesnysningar i alla tre timmarna vi satt i Tollarp och sen blev det värre och värre.
Eftermiddagskalaset blev till viss del utan mig för hur kul är det med någon som sitter och nyser hela tiden - näsa, ögon och nästan öronen rinner samtidigt.. Lär nog inte komma ur sängen imorgon tyvärr, men det har varit en härlig och intressant vecka :)

Snörvel och lite prosit

Kommentarer
Postat av: berit

hej! blev du sjuk på friskvårdskursen???? hoppas vi syns imorgon/SDB

2011-11-21 @ 21:34:40
Postat av: Sus

Vet inte om det var just där jag blev smittad... Där var en del snörvliga people i salen - inte kul!

2011-11-21 @ 22:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0