kolobrzeg

I torsdags slutade jag lite tidigare för att förbereda en långhelg på Spa - att förbereda en långhelg innebär att köra till Willys och handla en STOR påse lösviktsgodis och Marabou chokladkakor samt nötmix.

Inte helt lätt att stuva in 5 resväskor i bilen, men M är elit på just packning av bil - Åhhhh, äntligen var vi på väg!! Som vi hade längtat!!

Liten otrevlig episod just när vi gick på bussen och ett äldre par gruffade över att vi hade reserverat platser, vilket i sig inte var särskilt konstigt eftersom vi går på sist och är ett sällskap på 6 pers som gärna vill sitta tillsammans. Den här äldre herren hade helt sonika slängt min reservationslapp på golvet och satt sig på vår plats, och som dessutom erkände sin dumhet och sen gick och gnällde hos researrangören.. Gud vad det finns underligt folk!

Såna små petitesser skulle minsann inte få mig ur fattning och vi hade ju semester!!!

Som vanligt var det heta hytter, goda smörgåsar och billiga drinkar på båten..







Bodil fick mest blad i sin drink.. :)

Den okristliga tiden kl.6 var det frukostbuffé, o god var den :)



och trötta var vi..



Kl. 7 anlände vi till Swinoujzcie och sen var det 2,5 timmars bussfärd till hotellet Aquarius

Åhhhhh vad fint det var!!  http://www.aquariusspa.pl/en/

Vi fick våra behandlingar och jag bara längtade....



men inte efter de här... :)



men de har en söt spetskant i alla fall.

Soft, behandlingar, god lunch, bad i poolen, bastu och massor av chill - och sen en god middagsbuffé på kvällen.



och varför gav kyparen vinkorken till Bodil?





Konstigt att Pigge har komplex för sina näsborrar... han får ju bara in en vinkork.

En sjukt rolig kväll och natt avslutades på hotellets nattklubb





Att lämna kameran till mannen resulterade i...



skitsnygga bilder :)



man kan nästan tro att han var onykter :) ja, typ vi också :))



Ja, kul hade vi!!



hahaha :) dubbelhakor är sååå snyggt!

På lördagen hade jag en ganska tidig behandling så frukosten var ännu tidigare, vilket jag inte alls gillade för den frukosten var bland det godaste jag ätit och jag hann ju inte så mycket...

Lördagen var mest soft - helt underbart.

Vi försökte göra en repris på fredagskvällen, men det blev inte riktigt som vi tänkt oss - alldeles för mycket kvar i flaskorna.

Halloween tema på nattklubben - stora håriga spindlar och spindelnät på de stora pelarna och det var CREEPY..

Årets tråkigaste söndag!
Hemfärd på tråkig båt!

Hemma vid 22 - Borta bra men hemma bäst...eller inte

Längtar redan till nästa Spa resa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0