Wakeywakey

I November är varje dag en kamp mot tröttheten. Radioreklamen som går nu med wake up lights hade aldrig funkat på mig, att vakna stilla och lugnt med porlande vatten, fågelkvitter och sakta vakna med gryningsljus. Herregud, då hade jag aldrig vaknat! Bästa sättet är telefonens signal som skrämmer vettet ur en så man vaknar direkt. Hög puls och skrämselhicka - så kommer man upp ur sängen en helt vanlig dag i November :)

Imorgon åker jag på Kick off med jobbet. Vi ska tillbringa två dagar på slott - inget jag hoppar av glädje av, men vi ska ju nästan bara jobba... Att bo på slott skrämmer mig lite - tänk om det spökar!! Jag kommer säkert att vara vaken hela natten och övervaka rummets temp. Det blir alltid kallare när spöken är i närheten (det har jag sett på film :)

Så ni får ha en härlig torsdag, och ni som tränar piloxing o kettlebells - träna för mig också!! Jag kommer att sakna det.

Seeya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0