Wow, I love it

När man tänker på alla månader på hela året så brukar jag nog uppfatta November som en lugn o harmonisk, ganska tråkig månad - höstmörkret faller tidigt o jag upplever mig nog mestadels trött dygnet igenom.

Detta året kan jag nog konstatera att jag inte har många långa stunder med inget att göra... Jag kan inte säga att det är direkt stressrelaterade aktiviteter, men det är aktiviteter hela tiden - kan även tilläggas att det är väldigt trevliga aktiviteter också :)

Nästa vecka blir en härlig vecka:)

Måndag: Ullared!!!
Tisdag: Fullbokad arbetsdag + att lilla gumman fyller 18 år och vi ska ut och äta god mat (Josefine bestämmer restaurang)

Onsdag: Fullbokad arbetsdag + att jag flyger till Stockholm

Torsdag o Fredag: Utbildning i Stockholm för Hälsoinspiratörerna på Atos (med bl a Blossom, vilket denne svensken ser mkt framemot)
Tyvärr otroligt sorgligt att jag missar jubileumsfesten på Grand Hotell i Lund, då M ska få sin guldklocka, men Bella tar min plats :)

Lördag: Träningsdag i Tollarp
Söndag: Ska jag nog vila upp mig + möte i Tollarp med smörgåstårta o förskottsjulklapp :)

Jag kan även berätta att fönsterna är färdiga så pass att jag kan flytta upp mina blommor från golvet och även hänga upp gardiner:)
Plåtslagaren kommer i början av nästa vecka o ska fixa fönsterbleck.

Och just nu i detta ögonblick får jag en ny induktionshäll på plats, så Bella får göra plats för ett X antal grytor och stekjärn i sina skåp.. Nya ska införskaffas imorgon :)

Snart kalas för Sabbelinusen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0