En helt vanlig måndag..

En riktig måndag idag - höftjäkeln har bråkat med mig hela natten, ja rygg eller höft, det är skitsamma - det sitter på samma skruttiga fruntimmer.. men jag hade skenet uppe, typ som solen i Karlstad hela förmiddagen och sen blev det för mycket liksom.. jag taggade ner och i eftermiddags var jag väldigt low..

Ska träffa min knådare på onsdag morgon kl.7. Inget jag längtar efter men nödvändigt om jag vill fortsätta träna.

När vi körde hem idag kom jag på att färdvägen ser just nu ut som en krigszon, speciellt vid Ekerödsrasten - och detta ska man se varje dag i några år :(

Steppen ikväll var med Johanna för Anna-Carin var sjuk. Det blir bättre och bättre, men jag saknar Ellen.

Ni vet att vi fick sjukt mycket fina och underbara presenter på festen, och problemet är att få plats med alla fina saker.. Men här ser ni en som fixar!! All-In-One glasen från Janus, sis & Åke fick en egen fin plats i de stora vitrinskåpen i köket - fick ju ändra om halva köket för att få plats med 12 st såna bauta glas, men ååhhh vad jag ser fram emot att använda dem :)

Klockan har inte kommit upp än och jag har inte kopplat den porlande saken för jag är inte teknisk och M är aldrig hemma.. men den är fin att titta på ändå :)annars känner jag mig nästan klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0