Längtan, planering och funderingar ... wow, så kul det ska bli!!

Tjenamoss,

Galet skönt väder här i mellanskåne. Imorse när jag körde till jobbet halv 7 var det 17 grader ute :) Nice, när det är oktober!

En lång men givande arbetsdag och sen ett besök hos frisörEmma som gästjobbar en dag i veckan från sin mamma ledighet - hurra för att jag fick en tid:)  jaja, ingen som vet att jag bokade den för en månad sen..

Shopping Shopping Shopping - varje kväll, även denna har vi besökt diverse affärer - hur mycket behöver man egentligen handla till en fest?
Hur mycket äter ni egentligen??  Helt galet!!  Men det är ganska kul trots att det mesta är mat :)

Mesta lediga tid går åt att planera, fundera och längta till lördag - wow, vad jag hoppas det blir kul



och jag äääällssskkkkaaaarrrr paket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0