Lyrisk vecka o glädjebesök på IKEA

Godkväll finisar,

Ett segt internet kan göra mig sur!
Har försökt logga in hur länge som helst utan framgång och då blev jag putt, loggade in på min nya favoritsida elf istället och beställde sjukt mycket make up produkter - skitbra att ha på lager.. :) eller att ge i julklapp... :)

En rolig och händelserik vecka går mot sitt slut. Veckans paus-samtalsämne har nog mest varit förra helgens fest - jag hoppar fortfarande på de små rosa molnen av lyriskhet efter en sådan lyckad fest:)

Annars håller jag på för fullt med tester i vår implementering i Switzerlandet, och det är både ris och ros, men absolut kuligt.

Helgen har varit MYCKET av allt. Igår rensade jag mitt arbetsrum och då menar jag verkligen rensade - allt som jag inte tittat åt, rört ellr vill ha slängdes. Jag slängde ett uppslagsverk i skinn som vi betalade 10 000:- för, men vem använder ett uppslagsverk nuförtiden?? Inte jag i alla fall.
Jag är så lycklig för man kan gå in i mitt rum utan att snubbla, utan att stöta till saker. En klar förbättring och snart får jag nya tapeter och nytt golv.

Idag körde M och jag till IKEA i Elmhult för vi hade bestämt att det behövs skåpsinredning till köksskåpen. Jag vill ha ett sk skafferi och vi har ett utmärkt högskåp som hade fungerat bra till det, men då vill jag ha utdragbara lådor. Så IKEA var målet.

Vi kom hem med sju st utdragbara lådor, lådindelare för de stora lådorna, nytt skrivbord till mig, två bokhyllor, en induktionshäll och massor av andra roliga saker... OCH jag har kommit på att värmeljus från IKEA är lika mycket MÅSTE som korv för 5:- på IKEA.. Jag köper nämligen alltid värmeljus när jag är där, fast jag vet att jag har oöppnade paket hemma..

Nu har jag slitit med två veckors stryktvätt samt mitt nya skafferi :) - det sistnämnda var ju t.om roligt att fixa.

Nu är jag trött, har skitont i mina ben efter kettlebellsen i torsdags och fortfarande ont i ryggen - det blir ett besök hos min massör i veckan :(

Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0