Random fun

Jag har just roat mig med att titta igenom fotona från festen för 20:e gången så där, och denna gången fann jag de foton som har en rolig detalj..



Pigge: - Jag vill ha FEM glas välkomstdrink!!
Towe: - Välkommen hit, får det lov att vara ett glas... Va?? Fem??? Är du inte klok??? - Fattar du inte att du dricker upp alltihopa då???



Kissekotten: - Eh du Gullefjun... mitt glas är tomt..o du har en öl!
Therese: - Nuu lyssnar ni på mig tralalalaaaa..



Ursula: - Undrar om de har diskat tallrikarna ordentligt...



Och han säger att JAG HAR DAMP....?!!





Haha Jane du är för rolig!!





 -vad gör han????



Min man är omgiven av vackra kvinnor och han ser ut att trivas väldigt bra, Camilla har jakthatten på :)



Hattbyte...och ska jag gissa "Hey Mickey"....



Så brukar Amadeus också göra med tungan..



Oj, en nästan naken man....





Tjejerna jagar Robban....



Elina: - får jag lukta på dig Åke?



Niklas: - E du dum, du kan väl inte stå o visa dig så där??
Kissekotten: - Vänta...bara lite.. jag drar ner snabbt så är det inte så många som ser..



Sus: - såja, GODIS!! Sluta nu dansa, du ser väl att alla andra tuggar



Thomas: -Ni kan inte se mig!!



Thomas: - Tittut!!!

Ser fram emot att se Janus bilder också...hörde att där var väldigt många på ballongdansen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0