En jätteskön helg

Har haft en skön helg. I fredags övertalade jag mannen att sluta lite tidigare och sen körde vi till Kjugekull för att promenera med kameran i det fina vädret. Vi hämtade upp Josefine på vägen.. Det första hon sa när vi kom dit -va, här finns ju folk, då hade jag gjort vid håret om jag vetat det...

Denna tjej! Premiärpromenad i Kjugekull, och det jag inte visste var att det är jäkligt kuperat - hade jag vetat det hade jag knappast åkt dit dagen efter dubbelpass..

Lördagen började med ännu ett dubbelpass, först piloxing och sen kettlebells - askul!!! asjobbigt!!!

Söndagen värkte min kropp men trädgården kallade... jag hjälpte M sätta de nya vinbärsbuskarna och sen var vi tvungna att vinternatta poolen -snyft..

Trötta, frusna kröp vi in i en uppvärmd bastu och avnjöt en skön stund där, sen var man lagom trött för att ställa sig att laga middag... filmtime hela kvällen. Nu äntligen börjar det roliga på idol..

Seeya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0