Oj så mätta vi blev

Ja, det är väl bara att gilla läget - att ha blivit 45 år vill säga:)

Min födelsedag var helt underbar! På morgonen fick jag en röd kastanj av min älskade make - ni som känner mig vet att jag har saknat min fina kastanj som jag fick när vi bodde i Svensköp - saknar den fortfarande, men inte lika mycket nu när jag fått en ny, och sen vet jag att den blir väl omhändertagen av de nya ägarna..

Lite jobb, lite möte, lite chill och massor av gratulationer från alla - jag fick en sån stor och mäktig kryssboll av tjejerna på jobbet - oerhört fin:).

Jag blev bjuden på lunch av Ingela och hon grattade mig med ett presentkort på en timmes massage - det är behövligt.. Vi åt lunch på den nya 50-tals restaurangen Melodays Inn och det var trevligt och gott. Kl. 14 bjöd Sus sina kära kollegor på äkta Frödinge blåbärspaj och glass, och sen slutade jag för dagen :))

När jag kom hem stod där en bukett blommor o en fin paket från Josefine - jag fick min efterlängtade fotoväska - såååå fin!!

På kvällen kom Bella och Henke och de gav mig en 8 kg kettlebell :) Åhhh, vad jag älskar att fylla år!!
Cathy och Åke, Bodil och Pigge samt Niklas kom för att fira min kväll tillsammans med mig.

Massor av enormt fina blommor och god choklad fyllde på mitt presentbord:) En god fördrink och lite färdkost fick vi i oss innan bussen tog oss till stan.

Jag hade bokat bord till oss på Rose Garden och vi åt och åt och drack och drack - till sist var vi så mätta så vi orkade inte ens dricka mer..

Väl hemma igen var vi tvungna att dricka kaffe för att hålla oss vakna.. Oj, vilken härlig födelsedag det blev ändå:)

Jag ser så klart fram emot den STORA festen, och tänkte ju inte ha något denna dag, och så blev det så lyckat och bra ändå! Tack alla för att ni gjorde min födelsedag så underbar - jag t.om gläds åt mina 45...eller nä, där lurade jag er.

Alla ni som inte har lämnat besked angående festen - gör det är ni snälla - ju fortare, desto bättre :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0