ONSTAGE

Fjärde dagen hemma själv.. tystnaden och tristessen ekar innanför pannloben.
Trodde i mitt stilla sinne att jag kanske skulle kunna ta mig till jobb som imorse, men det var ju nästan värre än igår så jag fick snällt linka mig till köket istället för att hoppa in i duschen och komma ut fräsch som en nyponros eller i alla fall nyduschad. Jaja, det var ju ganska upplyftande att sitta o titta på mannen när han gjorde sig redo för en härlig arbetsdag..

En glad överraskning är att vinterns gråa vardag är räddad - Ann på mitt jobb är fixare - hon fixar till det som vi andra behöver och hon känner att vi alla festglada medarbetare längtar efter lite lajbans kuligt i december, så nu ska vi gå och kolla på :



med Jill Johnson, Darin, Sanne, Kate Ryan och Peter Johansson på Malmö Arena - Jipiiiiiieeeeeee!!

Jobbet saknar mig och jag saknar jobbet så imorgon SKA jag arbeta.. jag kanske inte kommer dit samma tid som jag brukar men det gör nog inget.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0