Ryggen är inte min vän idag

Gick upp som vanligt strax efter 5. Shit, det kändes konstigt i ryggen.. hoppade in i duschen och till sist var det att jag knappt kunde stöda på det högra benet.. det strålade upp i ryggen.

Fick slänga mig i sängen..kunde knappt röra mig och det blev bara värre och värre - det strålade hela tiden. RYGGSKOTT!!!!!

Det är tre år sen sist - varför nu?

Jag har legat i sängen hela dagen, så fort jag försökte gå på toa höll jag på att svimma av smärta.. Detta är inget jag ens önskar min värsta ovän..fyyyyy

Efter 12 timmar kom min familj hem och jag fick hjälp att resa mig.
Jag kunde gå på toa och jag promenerade...dock väldigt stillsamt.. ut i köket.

Undrar hur lång tid det tar innan man får liggsår???

Hittade tre år gamla värktabletter i skåpet - undrar om de hjälper fortfarande?

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag hoppas att du mår bättre nu Kramis

2011-09-20 @ 11:46:51
Postat av: Cathy

Vet av egen erfarenhet att det gör jätte ont. Men det värsta du kan göra är egentligen att ligga pall. Det bästa är om du blir varm i kroppen och det blir du av att röra dig. Och jag vet att du känner att det kan jag INTE. Men det KAN du!! Det gör ont, förbannat ont. Och det är värst när du ska upp och ner men ju mer du går, vilket tar en jävla tid i början, men som lättar efter hand ju bättre blir det. Jag har varit hemma hos många pat som säger att DET GÅR INTE. Men jag har vallat dom runt runt runt i lägenheten,vilket tar tid. Men efterhand så blir det bara bättre och bättre. Ju mer du ligger, ju stelare blir du och ju mer ont får du så fort du ska upp. Jag vet vad jag pratar om vännen. Krya på dig. Love sis

2011-09-21 @ 10:46:30
Postat av: Sus

Jag vet ju att jag inte ska ligga, men jag fixade ju inte att gå själv, jag fick vänta tills familjen kom hem. Det svartnade ju för ögonen, men när jag väl fått i mig lite värktabletter så klarade jag gå några varv i huset..

2011-09-21 @ 15:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0