Njutning i det tysta

Hej,

Jag är helt på det klara med att jag är jäkligt dålig på att uppdatera.
Kan kalla det idétorka, prio ett av andra things eller har inte haft en minut över till såna här triviala eskapader :)

Förra helgen hade vi ju sumpdjursgille här i det blå huset och somliga gäster hostade, andra hade huvudvärk och de tredje hade spasmer - de två förstnämnda åkommorna smittades av på mig + lite halsont, så jag har inte mått bra denna vecka, och jag har haft mycket på jobb - JAG HAR INTE KUNNAT TRÄNA!!!!!!

I fredags var vi hos den utflugna dottern o åt Spaghetti Carbonara - mumsigt!
Jag och den fortfarande Väbosatta dottern tog en promenad för jag ville visa naturen - naturen ville inte ha oss där - naturen var full av äckliga mygg så vi gick in igen.



Inte bara äckliga mygg som var jobbiga - solen också :)





Grabbarna päls var med hos favoritmatte och de älskade att undersöka nya vrår (i alla fall enav dem..) - Maxi hittade ett av de 422 djurkranium som Henke har pangat och han gillade också dem - han gillade dem så mycket så han tuggade på dem:)



Medan Amadeus höll på att avlida av de nya dofterna, äckliga hornen som luktade andra pälsdjur och inte alls samma matskål som hemma...-bäst att hålla sig lite för sig själv under soffan medan Maxi gör sig till åtlöje :)

Jossan övningskörde dit och det gick hur bra som helst - vi höll bara på att hamna i ån en gång..

Lördag och Söndag har denna kvinna tillbringat all alone - mannen har varit i Malmö och slagits och Josefine har varit på fest o ätit Miss Piggy och jag har njutit av tystnaden.

Nu är det full rulle igen och imorgon slår vi upp portarna på Tollarps IF gymnastik hösttermin med MASSOR av kanonbra pass!!!

Man kan nonchalera hosta va...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0