Vilket jävla tjat om min bula..

Ni vet väl att jag var i Hässleholm o tömde mitt knä på vätska...jaja o sen fyllde de det igen..

Igår pratade jag med mamma i telefon och beklagade mig att jag nog borde höra av mig till Hässlehålas sjukhus igen för jag har ju fortfarande vätskebulan kvar..

En timme efter pratar jag med min mormor i telefon och ska just med att beklaga mig ännu en gång, då jag upptäcker att bulan är borta.

Var fan har den tagit vägen?
Jag trodde att den kanske hade flyttat sig så jag började leta runt hela benet, men den var borta!

Jaha, nu kan jag inte beklaga mig mer för hur synd det är om mig med vatten i knäna och att behöva köra till Hässlehåla flera gånger alldeles själv..

Kommentarer
Postat av: mamma

Det var väll bra att den försvann Det måste vara medicinen du fick insprutat Kramis

2011-09-05 @ 06:20:33
Postat av: Sus

Det var cortison, den är säkert borta men nu har jag lite vätska igen..

2011-09-05 @ 07:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0