Blir jag någonsin en elit?

Oj vad en arbetsvecka går snabb! Speciellt när det endast är 4 arbetsdagar varav en tillbringas med kurs :)

Idag har jag varit på två kurser, först fördjupningskurs i Excel - ska nämligen bli expert på formler och eftermiddagen tillbringades i samma utbildningssal och med samma lärare, men ett annat ämne - nämligen Word.

Fy bubblan vad jag ska bli mer lärd :)

Nu har jag piloxat och kettlebellsat :) Piloxing är kul, men kettlebells är inget för mig - jag tyar inte!!

Fredag imorgon och jag längtar!!!
Då ska jag dricka söta paraplydrinkar, äta god mat och samkväma med roligt folk - wiiii



Må solen skina på Er - kramas i trafiken och undvik bli fotograferad av stolparna  - kramen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0