Byxor på - byxor av - byxor på - byxor av :)

Idag fick jag en liten annorlunda arbetsuppgift - jag var min chefs bodyguard :)
De ni, snacka om att ni är avundsjuka :)

Från Hörby till Lunds stad - bankbesök och sen var arbetsuppgiften slut..

Sprang in på Gina tricot en snabb runda och inhandlade ett par byxor till Berit :) och två tröjor till mig själv.

Glädjeskutt och en solhälsning blev resultatet :)

Intervallträning  - det är nästan lite hat över det.. mådde nästan illa. Varför utsätta sig för såna dumheter?
Jo, så klart för att det gör mirakel.

Efter intervallerna så blev det morgondagens tillagning av två middagar - så slipper jag imorgon för då hinner jag inte.

Det blir en spännande dag imorgon - det är ju ONSDAG!!!

Kommentarer
Postat av: Markus Andersson

Bodyguard säger du? Det hade ju passat mig perfekt :D

2012-04-25 @ 00:47:47
Postat av: Sus

Ja det hade det... Du får kanske söka nåt sånt jobb :) Däremot tror jag inte min chef behöver någon på heltid :)

2012-04-25 @ 07:39:08
Postat av: Berit

Jag är fortfarande överraskad! Under förmiddagen hade jag röda långbyxor och på eftermiddagen svarta byxor (prislappen kvar!). Vilka arbetskollegor!



Susanne du är en multitasking woman, bodyguard and pesonal shopper at the same time!

2012-04-25 @ 08:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0