En bra dag trots allt

Det blev en ganska bra dag av denna PÅSKDAG ändå..

Långpromenad med mannen i den härliga solen - dock ligger det fortfarande lite snö här o där, men solen gjorde några tappra försök att värma mig - vilket den lyckades bra med.

Lunchen var lite fager - rester från igår och hur kul är det att äta påskmat två dagar i rad..

Lite soft i soffan, massage av mannen och sen spöade han mig... vi körde ett boxpass som heter duga - fan va kul det var och gud vad jag slog, och blev slagen :)

Nu är det så där skönt avslappnat som det ska vara en söndag, och det bästa är att man är ledig imorgon också...men vad tusan ska jag göra då mer än att gå på step?

Snart väntar grillad entrecote, bea och klyftpotatis för dem som äter det :)
God söndagsmat och så klart ett glas rött :)

Shalom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0