Första daten med min nya PT :)

Todelido!!!

Fru Migrän har gjort sig påmind idag också, men det finns liksom inget tråkigare än att vara hemma och inte göra någonting så därför har jag varit på jobbet och gjort massor :)

En bra dag trots fru bankande.
Har inte hittat riktigt rätt i piller-djungeln än - det finns ju en uppsjö med migrän medicin som inte hjälper eller så hjälper det för stunden. Jag är Ipren trogen fram till sista andetaget. Ni fattar inte vad jag önskar att Ipren hjälpte mot migrän - fatta hur mycket lättare livet hade varit och världen hade säkert sett mycket bättre ut :)

Jag är ganska bra på att ignorera en del smärta så när jag arbetat färdigt idag hade jag min första date med min nya PT - Mike T :)  Wow, vilket pass!!

Ett boxpass som heter duga och det var endast jag som fick slå och sparka, och plågas - på alla sätt! Skitkul, skitsvettigt och riktigt jobbigt. Jag är ju van att vi båda slåss på boxpass, men nu var det bara jag. Kulkul!!

Fick min klänning idag som jag beställt till Josefines student - en underbar klänning men alldeles för stor (jättekonstigt), så jag skickade tillbaka den och bad att få två storlekar mindre. Det är absolut inte jag som har minskat mått utan modellen var väldigt big och A-formad, men jag gillade klänningen och ger den en chans till.



Hade kunnat tänka mig de här till klänningen :) Visst är de fantastiska !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0