Glädjerus

Det finns stunder i livet som man gärna vill rama in, konservera i hjärtat eller nåt, och idag hände en sak som jag just vill bevara - själva känslan, själva glädjen.

Bella har ju pluggat till mäklarassistent i Stockholm, blev klar i oktober förra året och har inte fått ngt jobb inom branschen pga att det inte finns såna lediga... när hon blev klar så skickade hon ut sitt CV till alla intressanta mäklare runt bygden och i förra veckan ringde de från mäklarhuset i Höör och frågade om hon kunde vara intresserad av just ett sådant arbete. Wow!!!

Hon kom dit, berättade ingående hur hennes framtidsutsikter och livsfilosofi ser ut - typ charmade häcken av dem och körde hem. En ångestfylld vecka ända fram till idag kl. 15.05 - välkommen ombord tjejen!!!!

Wiiiiii, lilla gumman fick jobbet och jag är en mycket stolt mamma. Det är så roligt när barnen lyckas och man gläds så innerligt med dem.



Annars är jag ganska less på blogg.se för är det inte segt som attan så försvinner mina inlägg - Grrrr

Jag har dock 4 lediga dagar att bekämpa ilskan på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0