Inte många timmar på jobb idag inte..

Igår var en speciell dag, Igår var det min ettårsdag!!! Fy bubblan vad jag är stolt över mig själv - ett år som rökfri.

Berit var så gullig så hon kom med påskliljor till mig på morgonen och jag fattade först ingenting...



Tack Berit, och Tack alla som grattat idag - och även ni som verkligen har pushat, hejat och funnits där detta året - seriöst har det varit skitjobbigt emellanåt, speciellt i början och när man festar så klart.

Nu är det jobbiga över, nu finns bara jobbet att få bort de extra rök-kilona, men det verkar ha vänt lite nu.. -2 kg denna vecka och det är lovely :)

Piloxing igårkväll och jag var ganska slut...förstår egentligen inte varför, men det är kul ändå.

Idag har jag varit med lilla gumman på CSK för coloskopi - ingen trevlig upplevelse, men det gick bra och hon blev full på köpet :)

Sen blev det besök på Mc D för Jossan var hungrig!!!
Medan hon sov på soffan så körde jag till arbetet och kursade med Excel - idag lärde vi oss Konsolidering - skitbra funktioner, jag blev nästan lyrisk :)

Trevlig helg på Er alla söta

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker att du har varit jätte duktig.

Och så är jag glad för Jossans skull att det gick bra Trevlig Helg på er alla Puss och kram

PS jag håller mina tummar ganska hårt för Bella nu börjar de bli vita så hon får skriva på sin bloog när det är klart.

2012-04-21 @ 16:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0