Jag vill måla - ge mig jobb!!!

I lördags vaknade jag med huvudvärk.. självförvållat så klart, men skiten försvann ju aldrig..

Igår var jag tvungen att gå hem för huvudet höll på att ta över kontrollen av my brain - min söte lille älskling kom o hämtade sin lilla snuttis kl. 14 och sen sov jag resten av eftermiddagen.

Gick upp som vanligt imorse och kände efter... tog ett par piller och sa att om huvudvärken försvinner om en halvtimme kör jag till jobbet, men det tog 1 1/2 timme innan den lugnade sitt bankande.

Det blev en lugn dag - har inte gjort för mycket om man säger så.
Mikael gav mig datorförbud imorse och det höll jag ända tills kl. var typ fem :)

Jag bokade en sommarresa... oj oj och jag har inte frågat chefen om semester.. :)

Greece here we come!!!!
Bara älsklingen och jag!!!
Det behöver vi och det förtjänar vi efter studenten!!

Jobb imorgon, med eller utan huvudvärk är den stora frågan - jag hoppas migränen avlägsnar sig, men den vise vet av erfarenhet att skiten klamrar sig fast säkert en vecka till.

Jag saknar mitt kontor!!!!

Imorgon trotsar Josefine och jag Ms önskan och fixar tacos till middag, hihi... Fan vad jag älskar min familj!!

Puss&Kram

PS. Ingen som vill ha en målad tavla - är lite målarsugen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0