Påskhärligheter

Så härligt med Påskledighet!!
Jag fick en helt oplanerad extra semesterdag för att jag är så himla snabb o effektiv :)

Och denna extra semesterdag blev inte alls som jag ville, men skönt att vara ledig när man kan vara en hjälpande hand och ha en axel som någon kan gråta emot.

Fredagen blev bättre, mycket bättre.
8 km löpning under eftermiddagen, glädjande besked under bilfärden till Arlöv och en sjukt rolig kväll tillsammans med galna och ganska berusade personer.. ja jag var nykter ytterligare en kväll!! Helt sjukt!!

Bröllop i Köpenhamn nästa år!!! 13 juli 2013 - jippiiiii - ska bli såååå kul!!!

Idag körde M på träning i Tollarp, vilket jag inte är road av längre, utan valde vårt tjusiga och skithärliga löpband istället - 10 km blev resultatet och jag är nöjd.

Vill önska Er alla en härlig PÅSK - ikväll ska jag INTE dricka vatten!!!!!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0