Rakt igenom så klart

Första arbetsdagen efter 5 dagars påskledigt kändes inte riktigt alert...om man säger så..

Sovit risigt 3 nätter, svårt att motivera mig, svårt att koncentrera mig - men jag kom, åstadkom, segrade och avvecklade mig tidigt för jag skulle besiktiga min bil.. som så klart bara gled rakt igenom som en saab alltid gör :)

Ni som har trubbel med besiktning - köp en SAAB - går alltid igenom :)

Hemma tidigt och löpbandet kallade - kände att idag kan jag besegra allt, hihi

15 km!!!!!!!!!!!  Sen nollställde löpbandet tiden och jag fattade ingenting, men jag kände nog att detta var lagom idag.

Berit på mitt jobb är min inspirationskälla - hon ska springa Göteborgsvarvet och berättar alltid vad hon har sprungit, och jag vill ju försöka vara lika duktig - jag gör min tappra försök, men jag har inte den orken...än :) Sen så ska ju inte jag springa Göteborgsvarvet, men det är roligt att bli lite bättre dag för dag - jag tävlar mot mig själv med inspiration från Berit :)

Undrar varför jag blir illamående ca en timme efter jag sprungit ??

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kan kanske vara att du överanstränger dig.Ta det lugnt

2012-04-11 @ 06:14:47
Postat av: Sus

Jag kom på det igår - det måste vara vätskebristen som gör det. Jag drack bara en liter vatten och förlorade rätt mycket mer än så.

Överanstränger?? Det är ju inte ens jobbigt - jag tittade ju på film hela tiden och tänkte knappt att jag stod på löpbandet..

2012-04-11 @ 08:48:12
Postat av: mamma

Hihi.Lite trött måste du bli.hade det varit jag så hade jag varit alldeles utsliten

Kramis

2012-04-12 @ 08:32:11
Postat av: sus

Mamma, du klarar inte ens en km :) Nej faktiskt inte - jag hade andhämtning som när jag pratar - jag sprang inte fort, bara långt.

2012-04-12 @ 22:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0