It's a smile

It's a smile
It's a kiss
It's a sip of wine
It's summertime!!
 
Det känns som man har helgen som semester ibland - fint väder och hur lätt som helst är man tillbaka i semesterlunket. Mys på hög nivå, drinkar, vin och god mat.
 
I lördags hade vi fint besök av Catharina med fina bebismagen och Åke med träningsvärksrumpan.
Jättemysig eftermiddag med lite dryck ute i paviljongen, lite sprattel i poolen och getingstick på läppen.
 
Jag, tydligen oförsiktig, skulle tömma min ciderburk och häller drycken i halsen - fasan och skräcken jag kände när det kom ngt hårigt i min mun går ej att beskriva. Jag spottade o fräste, slog på munnen och försökte få bort det äckliga.Till sist kom den ut - GETINGEN! Men inte utan att den hann sticka mig, i läppen.
 
Vågar knappt tänka tanken på hur det hade blivit om den åkt ner i halsen.. nu blev det bara så här:
 
 
 
Jag ser ut att ha alldeles för lite kromosomer och blev helt övertygad om att botox inte är min grej liksom. Mina läppar är i vanliga fall perfekta för det ändamålet jag har dem till - att pussa min älskling!
 
Några timmars lidande och sen var de pussvänliga igen...
 
När jag var någotsånär presentabel igen körde vi till äventyrsgolfen och tampades en runda - skitkul! Många skratt som vanligt - vi är ju ganska usla allihopa så något mästerskap ställer vi inte upp i, i år :)
 
 
Ja, här stod vi läääänge...
 
 
Vägg i vägg med bangolfen finns bowlinghallen..  Vi gick in och tog en match där också.
Åke var i sitt esse denna lördag - han vann både bongolf och bowling - GRATTIS!!
 
Vi körde hem och tog mer kläder på oss och sen tog vi Catharina-taxin till stan och besökte vår nya favoritrestaurang - Steakhouse no 9 :)
Mumsisch!!
 
Tack för en jätterolig och mysig lördag!
Vi ses snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0