Keep Calm

Så har man överlevt ännu en måndag :)
 
Alltid roligt att komma till jobbet efter en fest där Atos anställda har varit - massa roliga upptåg. Väntar på bilder från vårt uppträdande i lördags.
 
Mannen vill ha ny bil. Jag vet, vi har bara haft den ett år, men tyvärr verkar det som den är ett måndagsexemplar - en massa enerverande småfel.
Annars är det en jätteskön bil att köra och Audi är ju ett kvalitetstarkt märke.
 
När M hämtade mig idag på jobbet så hade jag fått nys om att där var fina bilar på Ucars i Eslöv :)
 
Oj!!!!! Hmmm,  fick nästan andnöd när man steg in i bilhallen och kul var det.
Vi provkörde en BMW av alla bilar... njäää - skitsnygg utanpå men diarrébrun inuti och simpel inredning - den var jätteskön och mjuk att köra men lite plastkänsla och inte alls så sportig som jag vill att en bil ska vara. De hade även annons på en vit A6 Avant som var intressant, men den var utlånad idag... jaja A6 är ändå för stor bil.  Inte helt lätt att få tag på en bil vi vill ha.
 
Jag blev intresserad av en röd A5 men det var en bensin och det vill inte mannen ha.
 
Ledig imorgon, men rätt så mycket mot min vilja :(
Jaja, vi får se hur det artar sig.
 
Ska försöka!
 
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0