Ngn sa att det regnade idag :)

Ett himla springande till CSK detta året.. Idag var jag på mammografi - igen! Tyckte inte det var så länge sen men kommer inte ihåg när det var senast. Ont gjorde det också - inte alls en bra början på dagen :(
 
Ingen löpning idag - vill mysa med dottern istället :)
 
Jag vill börja måla igen, men hittar inget motiv... någon som har någon idé?
Funderar skarpt på ngt abstrakt, men vet inte riktigt om det är jag..
 
Skulle kunna tänka mig något liknande denna bilden, men se människor är inte min grej..inte att avbilda i alla fall.
 
 
 
Idag fick vi återbetalt utlägg för hotell och bilersättning med anledning av BiljettNu tabbe o dumhet i Göteborg.
 
Och igår bokade jag hotell till mig och min kärlek i Bohuslän en långhelg i slutet av denna månaden - det ska bli så mysigt!! Påminde mannen att vi faktiskt kör förbi eller passerar väldigt nära Ullared...då också :) han fick nästan hjärtsnörp och sa att han sätter inte sin fot i det varuhuset fler gånger.. Det behöver han inte, bara jag får :D
 
Nej, har lovat barnen ett besök i September så om vi stannar till så blir det nog bara favvisaffären MQ i så fall.
 
Tack för tipset angående sömnsvårigheter och vi har alltid fönsterna vidöppna o igår hade vi tillika vår (Ms) bauta fläkt som väsnas som ett mindre jetplan vid sidan om sängen. Sov gott när jag sov, men.... inte så mycket som jag skulle vilja.
 
Lev väl och njut av att leva väl
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0