Pärlan skiner :D

Sista semesterdagen på säkert ganska länge...
 
Varför vaknar jag kl.06,15 när jag är ledig?
Ja, klockan nio var jag ute och tvättade min bil...typ ett år sen den såg en tvättsvamp..
 
- Nu Niklas, nu kan du se ut ordentligt när du kör pärlan :)
Jag tvättade den enbart för att du gnällde på min smutsiga ruta.
 
Nästan hela dagen har jag bara varit - det kallar jag ledig.
 
I och för sig försökte jag hämta min medicin..
-Tyvärr vi har inte de sorterna, vill du att jag beställer hem dem till dig?
-Ehh, ja vad tror du?
Knivig fråga det där...
 
Jag har testat mina nya träningsskor idag och jag är grymt nöjd - helsköna pjux :D
Reebok med ormsula - ganska fula med den sulan men vilken komfort :D
 
Josefine jobbar idag och imorgon. Hon har varit hemma och passat huset nu när vi var borta och hon har fyllt frysen med smarriga kakor - hon är så duktig, min lilla gumma.
 
Och Bella ska bli mormor..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0