Pensionsåldern snart här..

Ciao,

Det slog mig idag att jag börjar bli riktigt jäkla gammal - jag har inga barn som ska till skolan längre!!  Josefine har inte sommarlov, hon är fan vuxen nu.. Så nu kan man börja ta betalt för att hon bor hemma, hehe..:)

Och Isabella har verkligen kommit in i vuxenvärlden - hon fick sin första parkeringsbot idag :D

Löpningen idag gick sisådär. Försökte mig på att titta på en film (Jack and Jill eller nåt) - nedskruvad då men med text, samtidigt som jag hade min träningsmusik - I mitt enfald trodde jag det var en bra idé, men den var ganska urusel. Det var svårt att koncentrera sig på filmen så det blev bara 6,5 km idag. Ganska jobbiga 6,5..

Typ så här såg det ut, men mindre spänstigt och hög musik.... ingen repris på det - det lovar jag:)

Annars är det en månad idag tills jag fyller år och idag fyller Tessie 20 åååååååååår !!!!

Grattis på din stora dag - hoppas den har varit underbar!!

En annan sak som påminner mig om att jag är stengammal...jag kan inte dricka kaffe på kvällen.. suck!

Kan och kan...klart jag kan om jag mot förmodan vill läsa hela natten eller nåt :)

Freeeeedaaaaa imorgon!! Veckans bästa dag!! (i alla fall efter 3..)

 

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0