Saknar honom

Todelido,
 
Jag behöver hjälp.
Är det någon som vet hur/vad man ska göra om man har svårt att sova om nätterna?
Både M o jag lider.
Han somnar snabb, inte jag
Han ligger vaken på småtimmarna, inte jag
Vi har funderat på om det kan vara sängen, men den är inte mer än 5 år och det var ingen billig säng, så jag tycker inte det låter som ett alternativ.. 
Alla tips emottages ;)
 
Så klart var jag dimmig i ögonen hela vägen till jobbet, men sen piggnade jag till när jag fått upp min nya tavla på väggen på kontoret - det blev sååå fint!!
 
Nu i kväll gick jag igenom en låda med superduper gamla foton. Lite kul att se hur smal o smärt man var på den tiden...jaja det var barnen jag tittade på - log och mindes..
 
Hittade ett foto på min farfar. Saknar honom. I fredags var det 24 år sen han dog.
Han var en sådan underbar människa, en underbar farfar och totalt genomsnäll mot alla, och han blev bara 67 år.
 
 
Han var hjulbent och luktade Old Spice, Borkum Riff eller Tiedemans gul och hade skitsnygga bilar :)
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja jag kommer ihåg honom det var värdens underbaraste man. Genom snäll allt igenom.
Har ni öppna fönster när ni sover det brukar hjälpa
Lufta ut ordentligt på kvällen innan ni lägger er.Vi brukar sätta tvärdrag sedan har vi fönsteret öppet hela natten Kramis

2012-08-07 @ 08:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0