Annandagen ska alla vara bakis.

Att jag aldrig lär mig!
 
Varje år, samma visa - känner mig nästan lika tjatig som Kalle Anka på julafton - vad tror jag att jag ska hitta på mellandagsrea som jag inte hittat innan jul??
 
Varje år tror jag att ALLA är bakis eller bortbjudna i mellandagarna så att de inte kan gå i affärer - INTE EN ENDA VAR BORTBJUDEN I ÅR!!! Alla var i Kristianstad!
 
Kan nämna t.ex MQ, glada i hågen traskade vi in i affären och såg 30% rea, 50 % rea - WOW!!! Så vänder man sig om och ser kön till kassan ringla sig ända till utgången - Nej, vi går ut igen :(
 
Jaja, vi är lediga - inga måsten på nästan en hel vecka till så det gör inget att vi slösade bort två timmar av vårt liv med att frotteras med 99% av alla Kristianstadsbor.
 
Både igår och idag har Bella och jag slitit hårt på gymmet i Tollarp - det är så roligt, men det är inte alltid musklerna vill som vi vill, men då går det oftast lättare nästa gång istället. Ny träningsväska invigd för min del och bella har nya fina julklappslinnen varje dag :)
 
Julens måsten har börjat - man måste ha något filmrace varje år - i fjol hade vi Harry Potter och i år är det Batman - mys på hög faktor.
 
Lite sent koker vi skinkan idag....jaja, mamma stod ju för skinkan julafton så idag blir det skinkfrestelse :) Mumsisch!!
 
Nu ska jag försöka intressera mig för instruktionsboken till min nya pulsklocka så jag kan springa puls imorgon.
 
Ha en skön kväll alla.
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0