Granen klädd utan giltter..

Todelido lördag,
 
Vilken härlig lördag - dock kunde vädret vara lite mindre glidigt. Efter snö kommer tö, men hur kul är det när det ändrar sig från -25 till +2 på några timmar...
 
Jag fick slirat ut bilen och jag kom till Tollarp utan några större missöden.
Träningen var rolig och hård, vi körde överkropp idag för det var inte läge för benträning kände vi redan på uppvärmningen..
 
Granen är klädd nu :)
Det är stämningsfullt, mysigt och extra roligt när jag såg att det låg nya julgranskulor i lådan, och det hade jag helt glömt bort att jag köpt.. Måste ha gjort det i fjor efter att jag redan hade klätt granen, kanske på julrea eller nåt - fina är dem i guld och brons - urtjusigt!
 
Saknar glitter och de hade inte det på Coop - så besviken jag blev för nu måste jag köra till stan imorgon..
 
 
Ikväll ska M och jag äta god grillad hjortfilé m rödvinssås och hasselbackspotatis.
 
Julen närmar sig och jag längtar riktigt mycket till all ledighet, allt roligt man ska hitta på. Mys med familjen är det bästa jag vet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0