Greveholms slott med pepparkaks smak

Hejsan,
 
Hela veckan längtar man till helgen och när helgen äntligen kommer har man så mycket att göra så man märker knappt av att det har varit helg.. That's life :)
 
Fredag slutade jag tidigare just för att jag kan och för att jag ville slippa trängas med en massa bilister på väg till stan och en massa konsumenter på Willys. Hatar helghandlare vid fem. Bästa Magnus körde mig ända fram till dörren, typ.
 
Julpyntet åkte upp, nya gardiner och en hel massa mysljus. Det är en speciell feeling en dag som denna:)
 
Lördagsmorgon vaknade jag av ett sms - från Posten! Hur kul är det..?!
Träning på H2o denna fm med dottern. Hemskt roligt och hårt.
 
Kl. 13 började dagens utmaning: Pepparkaksbaket av Greveholm slott :) Wow, det var jobbigt men jag har en fantastiskt duktig man med oerhört bra tålamod.
 
 
Det är stort och ganska fint - svårt att få det bra på foto.
 
Jag tänkte be alla mina läsare om en tjänst: Bellas arbetsgivare har tävling som de annonserade om i torsdags i tidningen. En fin bild på de alla 5 på jurist och mäklarhuset som lucior. Isabella är lucia nr 5.
 
Vill ni skicka ett mail till [email protected] och skriva: jag röstar på lucia nr 5
 
Puss på Er och ha en fin lördag!
 
Imorgon ska vi fira farsgubbens 65 årsdag utan att han vet om det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0