Jag har ju inte gjort någonting..

Hej people,
 
Det är bara att konstatera att tiden går alldeles för snabbt när man inte gör någonting.
 
Dessa alldeles underbara lediga dagar har bara svischat förbi i ilfart utan att man egentligen hinner registrera vad som hänt. - för visst har det hänt saker.
 
Annandagen var ju för hemsk med all trängsel i stan. Därefter höll vi oss ganska långt ifrån all trängsel - jag körde in i fredags och hade en date med en vän som upphörde att vara min vän för 5,5 år sen, men nu kan jag nog kalla henne min vän igen. Jag fick förklaringen och ursäkten jag väntat på, sen får vi se tiden an. Jag ser i alla fall fram emot att träffa henne igen.
 
Träning så klart, massor av pass - både styrka och löpning. Jag har invigt mig puls klocka och kan konstatera att jag har väldigt hög puls när jag tränar och ganska låg när jag inte tränar.
 
Igår fyllde mannen i mitt liv år, nämner inte ålder för han får en konstigt vinröd färg i ansiktet bara vid tanken på att han blivit ett år äldre.. Kanske en känslig ålder för män.. :)
 
Han fick i alla fall TRX av mig och barnen. Ni som inte vet vad det är så är det förknippat med jävulskt hård träning :D
 
Steakhouse no 9 med himmelskt god mat på kvällen, lite öl för somliga som inte körde... och sen drack vi glögg, kaffe  och prinsesstårta hemma.
 
Dagen har mest bestått av träning o chill.. tiden bara springer iväg - får leta upp ngt läsbart, saknar Mr Grey :)
 
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0