Julafton 2012

Tjillevippen pals,
 
Önskar Er alla en riktigt God fortsättning på julen!
Finemangs det här med julafton, god mat och en hel hög med fina paket  - älskar julen som ett barn.
 
Dagen D firades med våra underbara döttrar, min mamma och Roland och sist men inte minst min mormor och morfar - det är riktigt roligt att fira julafton med dem. Mormor är över 80 år och dricker snaps till maten, och kryddat brännvin ska det vara :)
 
Mamma hade gjort fantastiskt god mat och vi var nära matkoma flera gånger - ska bara smaka det också...och det... och det - kan ju bara sluta illa.
 
Jag var tomte i år - inte för att vi har några små barn i närheten, men någon måste ju dela ut julklapparna.. Åhhh vilka fina julklappar vi fick, och så klart alldeles för många.
 
Julklappsleken är bara för rolig, och min mormor som hade sån otur....fick inga sexor eller ettor och efter varje miss så utbrast hon - kyss mig långsamt!!!
Tjejerna låg dubbelvikta av skratt !!
 
Tack för en jättemysig och rolig julafton - maten var fantastisk mamma!!
 
Puss & Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack själv min älskade tös. för era fina julklappar och trevliga sällskap.Och jag hoppas att ni uppskatta kvällen lika mycket som jag ,det vet jag att ni gjorde och det är alltid lika roligt att se era minor när ni öppnar julklapparna.Jätte kram från oss på Stenkullen'

2012-12-25 @ 19:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0