Ofrivillig semesterdag...

Tjena,
 
Lite orolig var jag igår när jag gick o lade mig.. det snöade och blåste så in i bomben, så jag satte klockan en kvart tidigare för att räkna in en del förseningar i trafiken.
 
Dock höll mitt huvud på att sprängas när klockan klämtade, men försökte nonchalera bankandet och koncentrerade mig på att se hur vinterväglaget var - pyttsan, inte en enda förändring sen jag gick och lade mig, mer än att det låg 40 cm till på bilen..
 
Eftersom Josefine också skulle ner till Hörby och hon äntligen hade fått några jobbtimmar kändes det extra jobbigt och vi velade fram och tillbaka, men beslöt oss för att stanna hemma - varför utsätta sig för extra fara i trafiken när man har möjlighet att stanna hemma.
 
Det blev en jättemysig dag med mycket familjemys, och vi fick tag på Bruce Springsteen biljetter - äntligen!!
Den 14 maj i Köpenhamn!!! Ska bli sååå kul!
 
På kvällen körde jag och Josefine till Tollarp för att köra terminens sista step - bull!! Det var bara vi två som kom så det blev inställt.
 
Jag ställde mig på löpbandet när jag kom hem och avverkade 6 km - så besviken man kan bli.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0