Oj så mycket att fira idag :)

KALLT!!!!
 
Josefines näshår fryser till is och jag har svårt att andas vid denna rysliga temperatur.. Imorse hade vi -19 grader och vid fängelset i Vä var det -25, alltså typ en km bort bara...Brrrr
 
Idag har Akilles nästan typ blivit storebrorsa :)
Petra och Rickard, Akilles tidigare ägare har blivit föräldrar till en liten babylucia - Åhhh så kul och ett stort GRATTIS TILL ER BÅDA!!
 
Träning måndag, onsdag och torsdag än så länge - det känns bra!
 
Imorgon kommer en hjort och invaderar min frys samt att mina små svensköpsälsklingar har bjudit in sig själv på middag, som tack för att hjorten fick skjuts hit :)
 
Idag fyller Humlis 40+, haha nu är hon ett år äldre än mig igen :)
 
 
Grattis Bodil - lovar att bära såna här fina naglar på din 50-årsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0