Santa is coming to Skåne soon

Ursäkta att jag har varit usel på att uppdatera - julstress, lathet eller bara idétorka - vet egentligen inte vilken anledning som vinner.. inte julstress i alla fall för det har jag ingen. Allt är under kontroll!
 
Idag är det lördag och jag är redan ganska desorienterad på dagarna, vad som hänt och vad som händer vilken dag... Jobbade i alla fall fyra dagar denna vecka o det var mest föreberedelser inför det väntande årsbokslutet.
 
Styrketränat fyra dagar och löpning en denna vecka - inte illa :) Det är bara att börja gilla träningsvärk :)
 
Niklas har flyttat hit nu fram till julafton, en kär påg som alltid somnar i soffan om kvällarna, så Jossan får bära ner och lägga honom i sängen, haha  Snarkar gör han också, i soffan :D
 
Kvällen ska tillbringas hos Bodil o Pigge, men Pigge ska jobba imorgon - stackaren.... men det ska inte vi andra..
 
Imorgon kommer mina andra stora barn och hälsar på och fyller magen. Familjemys är det bästa som finns - att umgås med dem man älskar allra mest.
 
Önskar alla en riktigt Härlig Jul och roliga mellandagar.
 
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0