Det blev en Onsdagsbild också :)

Hej och hå,

Onsdagen snart avklarad - sjukt vad tiden går snabbt egentligen, speciellt på hemmaplan, men idag har jag hunnit med ganska mycket de timmarna jag varit hemma.

Först fick jag sätta mannen i köket medan jag ställde mig på löpbandet. Därefter med svettig lekamen fick jag hjälpa Josefine med att fixa hennes nya bildtext hon skulle ha på väggen och sen blev det en behövlig dusch.

Min middag blev rest från igår (korv stroganoff med blomkål och grönsaker) och sen fick jag måla dagens bild.

Här är resultatet:





Så klart den känns igen - fick många beställningar på den när jag hade utställning på jobbet förra julen, men då betydligt större. Älskar de blå ögonen.

Snart Svenska mästerkockar, kaffe och lite cheesecake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0