Inställd Ullaredstur :(

Så var det lördag igen och jag har verkligen sett fram emot denna dag. Det har varit en dryg vecka - en massa folk åker på semester och själv får man stanna hemma :(

Jag är ju en semestermänniska, jag borde också få semestra i tid o otid.

Mina planer för denna lördag var shopping, både mat och presenter och sen strykning och en skön avslutning på eftermiddagen skulle bli en 6-7 km på löpbandet.. Medan jag stod och strök så sprang min man... i 10 min och sen hörde jag ett jäkla liv ifrån träningsrummet - trodde först att det var från filmen han tittade på, men det visade sig att mattan på löpbandet hade dragit ihop sig i mitten o sen var den ju kaputt. Anledning: I have no idea :(

Jaha, jag som skulle åka till Ullared nästa vecka, men det får jag ju glömma nu - nästa helg blir det löpbandsshopping - ganska kul det också för jag ska nämligen köpa det som jag spanat in länge - det som har koppling till google earth och jag kan springa New York marathon om jag känner för det :) Ashäftigt!! Tyvärr något dyrare än ett Ullaredsbesök, men det kan det vara värt... Jag har ju inte rökt på 10 månader - där har jag en del av löpbandet :)

Om lusten faller på senare så ska jag nog börja skissa på Saras tavlor - ser fram emot själva målningen.

Njut av lördagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0