Jag är lyckligt lottad med ett härligt humör

Förra måndagen började jag äta LCHF mat. En diet (ej bantning) som jag testat innan, men då fick jag lite problem med magen pga för mkt fett.

Denna gången tänkte jag minska med kolhydraterna och börja lagom lite med fettet. Det är klart man måste ha fett för att förbränna fett, men lagom är bäst :)

En vecka har gått, jag har varit dunderförkyld och inte haft de bästa smaklökarna, men har ändå följt mitt schema och ätit vad Katrin säger... Jag har gått ner 1,7 kg och har fått en sådan otrolig energi - jag vill träna alltid och jag orkar massor!!



Denna boken ger mig så mycket! Jag blir taggad till tusen och den ger mig många goa skratt - hon är sjukt bra!

Katrin Zytomierzska gick ner 19 kg på 7 veckor med LCHF!!! Bara det gör mig taggad. Nu har jag inte 33 kg att gå ner, men i alla fall hälften.

Önska mig lycka till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0