plånboken gapar tom...igen :(

Torsdagskväll redan! Var har denna dagen tagit vägen?
En snabbvisit på jobbet från 7-14, då min chaufför hämtade lilla mig.

Vi for till Ystad av alla ställen och checkade läget på löpbandsfronten.
Som alltid när vi börjat prata om något så blir det inköp - nu blev det till och med ett bättre löpband än vad vi sagt innan, men men.. det kommer att användas mycket!

Glada i hågen och med tom plånbok for vi till Willys och handlade på krita.. hehe, skojade bara. Ms plånbok var inte tom, bara min för jag får inte lön förrän imorgon. Däremot var kylskåpet tomt hemma så det var krisläge som vi rättade till.

Kl. halv sju kom Bodil, Pigge och Michelle och hämtade mig för transport till torsdagens dubbelpass, piloxing och kettlebells - oj vad jag orkade mycket idag!!

Kalaskul pass!

Imorgon blir det hemma SPA dag med mina älskade barn och systerdotter - ska bli sååå mysigt och roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0