Snart är jag frisk igen

3 1/2 dag hemma och förhoppningsvis den sista. Jag har faktiskt inte hostat så mycket inatt, men så tog jag en stor dos av Cocillana innan jag gick o lade mig igår. Nu är jag så trött på att ligga i soffan så när det är läggdags i kväll kryper jag ljudlöst in i min säng igen...han märker inte att jag är där bara..

Igår var jag så sjukt frustrerad på att inte få träna. Det är ju som ett gift, har man börjat med det och gillar det så kan man inte vara utan. Jag tog en promenad bort till Konsum för att få liiite motion och hela vägen dit och hem tänkte jag på att jag skulle vilja puckla på boxsäcken i källaren så att jag fick blodsmak i munnen, sparka sönder den och springa en mil på 40 minuter - så klart endast drömmar, helt osannolikt att jag ens skulle orka göra det i friskt tillstånd. Drömma får man ju, medan jag just nu endast kan ägna mig åt lugna promenader.

Jaja, även jag är frisk nästa vecka!!

Jag har alltid älskat tulpaner och har i alla år önskat att min man kom hem med några till mig, men icke.. HAN gillar INTE tulpaner så därför köper han inga till mig - inga andra blommer heller för den delen.. men igår tyckte han nog väldigt synd om mig för han kom hem men en bukett tulpaner!! Gissa om jag blev glad!!!




Min stora gumma har åkt till Åre inatt. Sovtåg och sen är man där - skitbra! Hoppas de får det hur bra som helst.
Jag är faktiskt också lite sugen på att åka skidor... längesen nu.

Jaha, vad ska jag göra idag? En lugn promenad i det kalla vädret med en kamera kanske?
Vi får se..

Ha det gott alla.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas att du snart är frisk.Du får kanske börja äta lite vitaminer Kramis

2012-02-03 @ 08:24:35
Postat av: mamma

Hoppas att du snart är frisk.Du får kanske börja äta lite vitaminer Kramis

2012-02-03 @ 08:24:53
Postat av: Anonym

Jag äter alltid vitaminer, jag tränar alltid, och äter hälsosamt - jag borde inte vara som en wettex trasa!!

2012-02-03 @ 09:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0