Snart är våren här.

Hejsan vänner,

Fredagen blev lika mysig som jag ville att den skulle bli... ansiktsmassage, peeling, ansiktsmask...mmm nice, ryggmassage, make up - totalt nöjd med mina barns insatser och Sabina till en mysdag tillsammans:)

Lördagen började med zumba, jätteroligt, men jag har lite svårt för musiken - inga toner som faller mig i smaken precis. På eftermiddagen målade jag färdigt Saras tavlor och det blev god middag med rött.

Mello var inte så bra - tyckte nog Lisa Miskovsky var bäst.

Söndagen vaknade jag inte förrän tjugo över nio!! Helt otroligt!!

Josefine körde oss till Svensköp där vi gick en låååång skogsrunda i det fina vädret.
 

Look what we found!!



Josefines kommentar: varför har man skrot i sin trädgård?
Suck, somliga lantisar bryr sig inte...







En skön skogspromenad med klet på vägarna lite då och då, men annars var det fortfarande mest fruset. Efter en god kopp kaffe hos Bella o Henke körde Josefine oss hem igen.

Pasta Carbonara till middag och även om det är söndag idag så rann det ner lite rött till middagen.

Längtar inte till imorgon







Kommentarer
Postat av: mamma

Hallå du sa till mig ingen pasta eller ris potatis

2012-02-27 @ 08:16:13
Postat av: sus

Ja, pasta till de andra - stekt vitkål till mig, men samma sås :)

2012-02-27 @ 11:43:45
Postat av: mamma

Ok jag har med börjat.Började förra måndagen Kramis

2012-02-27 @ 14:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0