Totalt deckad, utom när jag hostar

Nu har jag vaknat till liv igen efter en ganska lugn men jäkligt svettig natt.. Morgonen däremot var sjukt hostig så jag var svettig från natten och hostade mig ännu svettigare så jag kände att en dusch kunde vara ganska fräscht. Here I am - nyduschad, snörvlig och hostig, men vid liv :)

Jag har verkligen råkat på en dunderförkylning denna gången. Tyvärr har vi månadsbokslut på jobbet nu och jag borde så klart vara där och ta hand om Schweiz, men min chef är bland de bästa och jag fick t.om lova henne att inte komma imorgon.. Jag måste vara frisk först, det är viktigast..

Så himla gulligt!! Och en stor och djup ororynka försvann i pannan på mig.

De enda viktiga besluten jag ska ta idag är:

- Vilken sorts te ska jag välja
- Vilka filmer jag ska se 
- Vad jag ska äta

Igår bakade min dotter 4 sorters cupcakes som var tänkt att jag skulle ta med till jobbet o bjuda idag, men jag är ju inte där så om någon känner för goda cupcakes kan ni komma och hämta. De är sjukt fina!! och säkert väldigt väldigt goda. För egen del är det inte lönt att smaka för jag har ingen smak längre..

Nu vet jag en som gråter krokodiltårar för att jag inte körde till jobbet med cupcakesen... eller hur Mia?!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0