Träningsvärk...njjjaa lite

Söndag!

Var har denna helgen tagit vägen? Supit bort den antagligen..

Igår var jag på mitt första boxpass för detta året och det var inte nådigt - I 1 1/2 timme fick jag  äran att slå och slå på Linda..jaja hon slog ju lite på mig också :)
Jag kan berätta att idag söndag har jag väldigt svårt för att skratta, då den där ömma pulserande känslan i magtrakten ökar vid kluckande asgarv - därför kör jag leende idag:)

Så, ja jag har lite träningsvärk... i magen, vänster biceps, insida lår, baksida lår



Igårkväll fick vi äran att bli besökta av hela familjen Petersson. Trevligt trevligt!! Prat, skratt, vin och whiskey - jaja, vi åt också lite grann..

Sara har anlitat Moi som konstnär och  ska fylla hennes lya med mina alster - I like, och jag ska göra mitt allra bästaste jag bara kan :)

Dagen D, idag alltså har varit den mest slappaste på sistone - t.om mannen sov högljutt på soffan ett tag, men sen kände jag att det var dags att ta tag i mitt liv så jag promenerade i solskenet en stund, bastade med mannen och sen lagade mat. Det blev till slut en lagom skön söndag med lagom mycket av allt.

Ny vecka att se fram emot, Nya utmaningar och snart är det sportlov..

Undrar om det blir Ullared eller inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0